Cum să pierzi burta și spatele. Generalitati si alte informatii

cum să pierzi burta și spatele

Dureri de spate, insomnii, probleme cu greutatea...si daca acestea sunt cauzate de abdomen?

Autorul ei, Pierre Pallardy, osteopat si dietetician, ne explica cum sa ne ingrijim propriul abdomen si Metoda Pallardy ofera rezultate uimitoare. Rose Marie Brunet, specialista in masajul Jacauet, efectuat prin ciupire, foloseste intotdeauna masajul abdominal. Cu el isi incepe tratamentele destinate stergerii cearcanelor si a urmelor de oboseala de pe chip, cauzate de o digestie lenesa.

Dar un ten frumos nu este singurul rezultat obtinut. Specialista este mereu surprinsa de manifestarile provocate adesea de aceste prime gesturi. Am simtit de timpuriu cum, refulandu-ne emotiile, ne putem adapta la dorintele celor mari care cer mereu copiilor sa se comporte precum adultii. Acest blocaj ne strica buna-dispozitie. Abdomenul — o parte uitata a corpului Prea multa vreme am suferit de ignoranta, respingand atentia cuvenita centrului corpului nostru.

Stiam bine ca stresul produce tulburari intestinale, adica ulcere ale stomacului.

cum să pierzi burta și spatele pierde 10 grăsimi corporale în 6 săptămâni

Dar ceea ce avea legatura, mai mult sau mai putin cu digestia era considerat putin dezgustator. Nu resimteam decat dezinteres si chiar dispret fata de acest centru de transformari, atat de important. Schimbarea Sus Schimbarea a venit din Asia.

Asiaticii, care au acordat intotdeauna cea mai mare importanta HARA - centrul trupului, ne-au atras atentia asupra unui aspect: sa cepem ingrijirea cu abdomenul. Ei ne-au invatat despre paralelismul existent intre partea de sus a corpului si cea de jos. Preocupati sa refaca circulatia energiilor blocate, ei ne-au ajutat sa intelegem ca nu putem vindeca o sinuzita fara a trata intestinele sau ca incordarea umerilor este legata de un blocaj al bazinului.

Astazi, ne dam mai bine seama ca trebuie sa reglam problema sanatatii abdomenului inainte de a aborda problemele estetice, cum ar fi cele legate de suplete sau de celulita. Daca ficatul filtreaza cum trebuie, daca intestinele si pancreasul functioneaza mai bine, distrugerea toxinelor se face cu eficacitate. Mecanismul intern al corpului e intarit si daca se doreste o subtiere a formelor trupului, metabolismul de baza se va accelera pentru a arde grasimile.

Revigorarea celui de-al doilea creier.

cum să pierzi burta și spatele cum să ardeți rapid

Legatura dintre abdomen si creier Sus Cercetarile stiintifice au pus in evidenta legatura dintre abdomen si creier. Trei dintre ei joaca un rol in pierderea greutatii: - dopamina, care gestioneaza motivatia, ajuta la luarea deciziei de a slabi.

Intre creier si abdomen, legaturile de comunicare chimica sunt nesfarsite, chiar daca acum se stie ca intestinul functioneaza independent de creier, secretand proprii mesageri hormonali in functie de conditiile locale - stres, probleme de alimentatie, infectii.

Toate aceste informatii venite din S. Stiti ceva despre probiotice? Intestinele noastre au nevoie de o baza acida pentru a transforma proteinele in aminoacizi si pentru a coloniza o flora intestinala buna, garanta a unui tub digestiv sanatos pornind de la o asimilare normala.

In ciuda celor crezute prea adesea, constipatiile, diareele si balonarile nu se datoreaza agresiunilor acide din intestin, ci reactiilor prea alcaline provocate de stres, excesul de zahar sau de medicamente.

Cum pierd grăsimea la mijloc

Cand luam antibiotice, anti-inflamatoare, anti-depresive etc. Pentru aceasta, recomandati clientilor dumneavoastra sa urmeze cure de trei luni cu probiotice. Se vor asocia doze de acidofil cu fibre, de exemplu cartofi, care vor fixa bacteriile acide. Studiu de caz Sus Respiratie mai buna, pentru o dispozitie excelenta. Studiu de caz: Pacienta dumneavoastra se aseaza cum să pierzi burta și spatele masa de masaj.

In cursul conversatiei prealabile, ati aflat de suferintele sale: tulburari neuro-vegetative, colite, spasme, constipatie, la fel si de problemele legate de asimilare-eliminare care se traduc prin oboseala, insomnie, nervozitate, cresteri sau scaderi in greutate, impasuri sexuale, cicluri dureroase, dureri de spate, alergii… Daca doriti sa va ajutati pacienta, sa-i tratati problemele cronice cu eficacitate si cu blandete, acum este momentul sa-i verificati respiratia.

Rugati-o sa-si indoaie genunchii si indemnati-o sa respire profund, exemplificandu-i la nevoie, prin propria dumneavoastra respiratie, usor zgomotoasa. Respiratia profunda permite un veritabil masaj al organelor implicate in digestie, gratie puternicei amplitudini create de urcarea si coborarea diafragmei. Ritmul de viata se accelereaza, respiram din ce in ce mai repede si din ce in ce mai rau.

Acum douazeci de ani nu respiram atat de precipitat.

Dieta și exerciții pentru a pierde grăsimea abdominală

Mai grav, abandonand respiratia abdominala, taiem fara a ne da seama, comunicarea dintre burta si creier. Aceasta ruptura care sta la originea multor suferinte, atrage dupa sine si tulburarile neuro-vegetative si pe cele de asimilare-eliminare.

cum să pierzi burta și spatele țintă arderea grăsimilor

Oxigenarea ne elibereaza toate energiile pentru a ne intari sistemul imunitar si sistemul cardio-vascular dar, mai ales, ea leaga intre ele cele doua creiere, prin intermediul nervului vag sau pneumogastric care, asa cum i-o arata denumirea, pleaca de la creier, inerveaza cutia toracica si zona digestiva.

Daca cele doua creiere nu functioneaza in armonie, este aproape imposibil chiar si cu ajutorul medicamentelor, sa fie atinsa acea stare de bine, de relaxare, care este una din conditiile fericirii. Scaderile de libido si insomniile se cum să pierzi burta și spatele rezolva rapid printr-o buna oxigenare. Obsedate de imaginile publicitare care lauda abdomenul concav, motivate de suplete, femeile isi blocheaza centrul corpului, taindu-si energiile.

Abdomenul nu trebuie sa fie nici plat, nici umflat. Poate fi suplu si in deplina sanatate, avand o usoara rotunjime estetica.

cum să pierzi burta și spatele pierderea pengalaman minunată

Atentie, de asemenea, la exercitiile abdominale, nerecomandate in cazul unui abdomen cu o sanatate precara fiindca il pot inflama si mai mult. Stim ca ne-am recapatat sanatatea abdomenului atunci cand el nu mai este dureros si cand ne trezim dimineata fara a ne simti obositi, fiindca oboseala din zori si diminuarea energiei sunt provocate de o problema hepatica.

Doar atunci putem incepe practicarea unui sport care ne atrage — inot, jogging, plimbari cu bicicleta — si efectuarea exercitiilor abdominale pentru a ne ingriji de aspectul abdomenului. Respiratia si etapele ei Sus Respiratia declanseaza endorfinele fericirii.

  1. Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă.
  2. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cum pierd grăsimea la mijloc
  3. Nu inteleg la 5-lea exercitiu Cum se executa corect al 5-lea exercitiu ca nu prea inteleg
  4. Slimming subutshirt mens

Respiratia reda increderea si armonia, alunga anxietatea si timiditatea. Sistemul digestiv se reface, iar metabolismul de baza se accelereaza atat de bine, incat pacienta dumneavoastra elimina din kilogramele in plus, daca este supraponderala. Mai tarziu, ea va face automat acest exercitiu de respiratie, reusind sa-l practice atunci cand sta in picioare, asezata pe scaun foarte indicat pentru pozitia imobila impusa de lucrul la computer si chiar culcata pe marginea patului.

Clienta dumneavoastra isi va controla perfect respiratia daca, pentru inceput, veti plasa o carte mica pe burta ei si o alta pe piept. Acestea o vor ajuta sa simta mai bine miscarile antrenate de propria respiratie. Nu va fi insa de prisos sa verificati, pe parcursul primelor doua-trei sedinte, daca clienta dumneavoastra respira cum trebuie. Folositi-va de imagini - respiratia lenta poate fi comparata cu o rugaciune sau cu fluxul si refluxul valurilor care nu se izbesc de tarm.

Exercitii de respiratie Sus 1 Inspiratia lenta pe nas dureaza de la 7 la 10 secunde sunt necesare cel putin 7 secunde pentru declansarea endorfinelor. Sfatuiti-va clienta sa-si dirijeze, mai intai, aerul inspirat spre abdomen.

La inceput, ea va fi nevoita sa forteze putin.

Scapa de grasimea de pe spate cu ajutorul exercitiilor fizice

Procedati cu rabdare, daca exercitiul i se pare dificil: se poate ca burta ei sa nu fie obisnuita cu aceasta amplitudine respiratorie. Cartea asezata pe bazin se ridica, semn ca respiratia este abdominala si cartea plasata pe piept cum să pierzi burta și spatele ridica si ea, dovedind ca inspiratia este din nou, globala.

Durata: aproximativ secunde. Reamintiti-i clientei dumneavoastra ca sufland, indeparteaza stresul, anxietatea, problemele legate de sanatate. Atunci cand clienta va face exercitiile de respiratie fara ajutorul cartilor, isi va imagina o greutate pe care trebuie s-o impinga si s-o atraga, prin miscarile burtii. Folosindu-si imaginatia, ea va putea decupla acest fenomen de respiratie, printr-o contractie a muschilor oblici.

Vigoarea respiratiei ajunge sa fie extraordinara. Pierre Pallardy recomanda si o alta varianta a acestui exercitiu: 1. Spuneti-i clientei dumneavoastra sa stea asezata, cu mainile pe burta si sa inspire pe nas, linistita, timp de secunde, dirijand aerul catre burta si bomband-o. Observarea unui palier de la 1 la 2 secunde. Expirare timp de secunde. Fara succes, insa.

cum să pierzi burta și spatele cum să îndepărtați grăsimea din șolduri

Aveam, periodic, cicluri abundente si dureroase. Esteticiana mea mi-a vorbit despre metoda Pallardy. Am inceput-o imediat, parea atat de simpla si am fost surprinsa de rapiditatea rezultatelor. Cea mai mica lentoare in functionarea intestinelor era imediat reglata prin respiratie si masaj, iar durerile dispareau foarte repede cu ajutorul auto-masajului. Mi-era putin teama sa ma masez singura, dar esteticiana mea m-a incurajat. Presiunile si ciupiturile in locurile dureroase ma eliberau intotdeauna de tensiuni.

Am descoperit, de asemenea, ca atunci cand sufeream de insomnii in mijlocul noptii, puteam sa-mi regasesc somnul dupa o serie de respiratii profunde. Acest lucru mi-a dat mare incredere, fiindca de cele mai multe ori eram stapanita de frica de oboseala mai degraba decat de insomnia insasi, care ma distrugea.

Ațiputeafiinteresat