Cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor. Cum se determină zona de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Antrenamente care ard grăsimi ca slănina într-o tigaie Ai un obiectiv de slăbire pe care încerci să-l atingi?

Calculator de frecvență cardiacă țintă

Dacă încercați să scăpați câteva kilograme, este posibil să fi auzit că merită să încercați să vă exercitați în zona mistică de ardere a grăsimilor. Dar ce este asta, mai exact? Și, mai important, de unde știi dacă ești în locul dulce?

Să o descompunem. Sună evident, dar ce este frecvența cardiacă care arde grăsimile? Frecvența cardiacă țintă este de câte ori inima ar trebui să bată pe minut pentru a vă asigura că inima face exerciții fizice fără a fi suprasolicitată.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

A respecta această rată înseamnă, de asemenea, că vă deplasați într-un ritm care va promova arderea caloriilor și vă va ajuta să pierdeți în greutate. Corpul dvs. Exercitarea într-un ritm moderat, cu ritmul cardiac ușor crescut, arde mai multe calorii din grăsimi.

Puneți-l la un ritm puternic, care bate puternic, iar corpul dvs. Dacă rămâneți în zona de ardere a grăsimilor s-ar putea să vă pară cel cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor bun pariu dacă încercați să slăbiți. Faptul este că nu contează dacă calii pe care îi arzi prin exerciții provin din grăsimi sau carbohidrați.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Trebuie doar să arzi calorii, punct. Deci, la ce frecvență cardiacă ar trebui să vizați pentru a vă asigura că lucrați suficient de mult pentru a profita de beneficiile exercițiului?

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Pentru pierderea în greutate și starea generală de sănătate, trebuie să vă exercitați într-un ritm moderat de cel puțin de minute pe săptămână sau un ritm viguros de cel puțin 75 de minute pe săptămână. Cum să calculați ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor Descoperirea frecvenței cardiace țintă este ușoară și durează doar câțiva pași.

Luați un calculator și începem.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Determinați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim maxim de ori în care ar trebui să-ți bată inima pe minut în timpul exercițiului.

  • Calculator țintă al ritmului cardiac - Găsiți zona maximă de ardere a grăsimilor!
  • Pagina principala Calculator de frecvență cardiacă țintă Exercițiul este, în mod evident, esențial pentru menținerea unui stil de viață sănătos - dar dacă nu depuneți suficient efort, timpul petrecut la mișcare ar fi putut fi petrecut cu mai multă înțelepciune sau dacă vă împingeți prea tare, ați putea fi expus riscului de tulpini musculare și alte leziuni.
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Calculator de ritm cardiac online pentru sportivi
  • Calculator ritm cardiac arderea grăsimilor, ritm cardiac maxim
  • Creșterea în greutate a grăsimii
  • Pagina principala Arderea grăsimilor pe tot parcursul anului.

Calculați-l scăzând vârsta dvs. Dacă aveți 30 de ani, ritmul cardiac maxim ar fi de de bătăi pe minut bpm.

Cum să intri în evaziva „zonă de ardere a grăsimilor”

Determinați ritmul cardiac în repaus. Acesta este de câte ori bate inima ta pe minut când ești odihnit, ca atunci când te trezești pentru prima dată. Pentru majoritatea oamenilor, este între 60 și bpm.

Doar luați-vă pulsul pentru un minut complet - acesta este ritmul cardiac de odihnă. Determinați-vă rezerva de ritm cardiac scăzând ritmul cardiac de odihnă din ritmul cardiac maxim. Dacă ritmul cardiac maxim este de bpm și ritmul cardiac în repaus este de 60, rezerva de ritm cardiac este de Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,5 și 0,7 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

  • Cum se determină zona de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  • Găsiți cel mai bun din zona de ardere a grăsimilor Calculați caloriile pe zi pentru pierderea în greutate - Tabăra Como În cele din urmă, unele altele vor funcționa prin a vă împiedica corpul să absoarbă grăsimile din alimentele pe care le consumați.
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Puteți pierde în greutate folosind t25
  • Pagina principala Calculatorul ritmului cardiac: calculați arderea grăsimilor, ritmul cardiac maxim, ritmul cardiac de antrenament Ritmul cardiac este un factor crucial dacă doriți să faceți mișcare eficientă sau să ardeți grăsimi.

Dacă rezerva de ritm cardiac este de bpm, ritmul cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate este cuprins între și Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice viguroase, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,7 și 0,85 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere. Pentru a vedea dacă vă aflați în raza de frecvență cardiacă țintă atunci când vă antrenați, faceți o pauză rapidă pentru a verifica pulsul timp de 15 secunde și înmulțiți numărul respectiv cu 4.

Oprirea pentru un minut complet vă va încetini inima, deci nu veți obține un număr corect.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Dacă este sub intervalul dorit, înseamnă că trebuie să crești puțin intensitatea. Dacă depășește intervalul dorit, încetinește.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Calculele diferă pentru femei și bărbați? Inimile femeilor și bărbaților răspund puțin diferit la exerciții, așa că există puțin diferite calcule pentru a găsi frecvența cardiacă țintă precisă pentru femei față de bărbați. Dar experții spun că aceste variații sunt cu adevărat utile doar pentru sportivii de elită care doresc să devină super-specifici.

Persoanele care fac exerciții fizice obișnuite se pot baza pe același calcul de bază al ritmului cardiac.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor Nu aveți chef să scoateți calculatorul - sau doriți să verificați matematica pe care tocmai ați făcut-o? Iată o idee generală despre cum ar trebui să arate ritmul cardiac vizat pentru exerciții fizice moderate sau viguroase, în funcție de vârsta ta.

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Vârstă Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții fizice moderate Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții energice cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Ațiputeafiinteresat