Cum să ardeți sub armpit grăsime, 5 Pașii potriviți pentru a scăpa de faltele de grăsime sub subsuori

Cardio and Weights to Tone Underarms

Dacă cumpărați prin linkuri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic. Iată procesul nostru Tonifierea brațelor superioare și a zonei cum să ardeți sub armpit grăsime jurul axilelor prin exerciții specifice vă va consolida mușchii. Dar pierderea grăsimii sub brațe nu trebuie să fie doar să ridici o greutate deasupra capului.

Există o concepție greșită că puteți reduce grăsimile într-o singură zonă a corpului dvs. Majoritatea studiilor au considerat că această tehnică este ineficientă. De exemplu, un studiu realizat în cum să ardeți sub armpit grăsime a descoperit că un program de formare a rezistenței de 12 săptămâni axat pe brațe a crescut pierderea totală de grăsime, cu un efect redus asupra zonei specifice. O abordare mai eficientă este concentrarea pe scăderea în greutate generală.

  • Pierdeți în greutate cu scleroză multiplă
  • DE CE FEMEILE AU UN PLUS DE GRĂSIME PE SPATE ȘI SUB AXILE LOR? - ALTE SPORTURI -
  • Exerciții Pentru Haltere Underarm -
  • Exerciții 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei Creșterea grăsimilor oriunde poate fi obositoare și dură pentru a scăpa de acea grăsime.

Iată 10 exerciții care vizează brațele superioare, spatele, pieptul pierde grăsimea corporală pe piept umerii. Le puteți combina cu alte exerciții, inclusiv activități cardio, pentru un program de exerciții complete. Unele dintre aceste exerciții nu necesită echipament, în timp ce altele folosesc echipamente minime.

Exerciții pentru grăsimea axilei

Împingere Acest exercițiu funcționează mulți mușchi simultan, inclusiv cei din brațele superioare, umerii și pieptul. Începeți pe podea.

Poziționează mâinile astfel încât să fie ușor mai late decât umerii. Cum să ardeți sub armpit grăsime capul astfel încât să privești drept în cum să ardeți sub armpit grăsime. Extindeți-vă picioarele în spatele dvs. Folosiți-vă de brațe pentru a coborî corpul la podea și reveniți. Repetați de mai multe ori. Cat-vaca Aceasta este o poziție de yoga care îți întinde corpul și îți vizează spatele și pieptul.

Recuzită: saltea de yoga Pune-te pe toate cele patru pe un covoraș de yoga. Mâinile tale trebuie să fie stivuite sub umeri și genunchii tăi ar trebui să fie sub șolduri.

Expirati respiratia si extindeti coloana vertebrala intr-un arc pozitia pisicii. Capul ar trebui să se scufunde pentru a se alinia cu coloana vertebrală. Deplasați-vă între ambele poziții în timp ce inspirați adânc, apoi ieșiți. Cainele orientat spre jos Câinele orientat în jos este o poziție de yoga care îți vizează brațele, spatele, fesele, șoldurile și picioarele.

Recuzită: saltea de yoga, prosop Începeți în centrul covorașului, în genunchi. Apoi, așezați-vă mâinile în fața dvs.

Durerea din subsuoară. Un mic, dar enervant detaliu: cum să înlăturați grăsimea lângă armpits

Îndreptându-vă pe mâini, îndreptați-vă picioarele pentru a înainta încet șoldurile spre tavan. Aliniați-vă picioarele și extindeți degetele de la picioare pentru a vă ajuta să stați stabil.

Permiteți-vă greutății să se schimbe înapoi pe șolduri și picioare, precum și în mâini. Capul trebuie să fie aliniat cu spatele drept.

  1. Cum să scapi de rolele de arme / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!
  2. 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei - Exerciții
  3. Pierde în greutate într o singură săptămână sfaturi
  4. Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente - Sfat
  5. Știați că arborii de sex feminin sunt cel mai adesea tratați în Photoshop mai des decât alte părți ale corpului?

Vei fi în formă de triunghi. Mențineți această poziție timp de câteva minute dacă puteți și ieșiți încet din poziție inversând mișcările care au creat câinele orientat în jos.

S-ar putea să simți cum mâinile alunecă încet în timp ce te împingi în covorul de yoga. Dacă transpirația pe palmele dvs. Triceps apasă Tricepsul este un mușchi din brațul superior. Puteți tonifica acest mușchi în câteva feluri. Unul este prin intermediul triceps presei.

Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente

Ai nevoie de o greutate de mână sau ceva la fel de simplu ca o conservă de fasole pentru a face acest exercițiu. Recuzită: greutăți care se potrivesc în mâna ta Ținând o greutate în fiecare mână, așezați-vă pe un scaun și ridicați brațele deasupra capului.

  • Mudra de ardere a grăsimilor
  • Durerea din subsuoară. Un mic, dar enervant detaliu: cum să înlăturați grăsimea lângă armpits
  • Exerciții pentru Armpit Fat Live Healthy
  • Durerea din subsuoară.

Aplecați-vă la coate pentru a aduce greutatea atât de jos în spatele capului, cât vă permite raza de mișcare. Ridică greutățile înapoi deasupra capului.

pierderea în greutate celulară a grăsimii pierde in greutate inainte de perioada

Începeți să faceți două seturi de 10 - 15 repetări. Se odihnește aproximativ 10 secunde între seturi. Extensia tricepsului Acest exercițiu este similar cu presa de triceps, dar o faci pe podea sau pe o bancă. Recuzită: saltea de exercițiu sau bancă de greutate, greutăți libere Întindeți-vă pe spate și apucați o greutate gratuită. Țineți-l deasupra umărului, în lateralul capului.

Îndoiți-vă la cot, astfel cum să ardeți sub armpit grăsime brațul să fie de 90 de grade cu cotul îndreptat spre tavan. Extindeți greutatea din mână în sus spre tavan până când brațul este drept. Apoi readuceți-l în poziția îndoită încet. Faceți acest exercițiu de mai multe ori și repetați pe celălalt braț. Puteți lucra un braț simultan sau puteți face acest lucru cu ambele brațe simultan. Presă toracică Acest exercițiu funcționează brațele, pieptul și umerii.

Aveți nevoie de o bancă de antrenament și câteva greutăți care se potrivesc în mână pentru a efectua acest exercițiu. Recuzită: bancă de antrenament, greutăți gratuite Întindeți-vă pe spate pe bancă.

Ținând greutăți libere, aduceți coatele în locul în care corpul dvs. Brațele superioare vor fi în aceeași poziție cu restul corpului, în timp ce brațele inferioare vor fi orientate în sus spre tavan. Ridicați încet brațele și aduceți greutățile până când brațul este aproape drept.

5 Pașii potriviți pentru a scăpa de faltele de grăsime sub subsuori

Nu blocați coatele. Aduceți cum să ardeți sub armpit grăsime înapoi la poziția inițială cu brațele îndoite și repetați. Bicep ondulat Acest exercițiu se poate face așezat sau în picioare, cu greutăți libere.

ce cauzează pierderea în greutate atunci când este bolnav 21 century slimming efecte secundare de ceai

Există, de asemenea, mașini de curl pentru bicep la multe săli de sport, dar poziția poate să nu vă permită cea mai naturală mișcare. Recuzită: greutati gratis Ridicați-vă și țineți o greutate liberă în fiecare mână, cu brațele întinse spre pământ.

Înclinați încet coatele și aduceți greutățile spre umeri. Eliberați poziția și aduceți din nou greutățile spre sol. Mențineți coatele și încheieturile aliniate pe tot parcursul exercițiului. Banc de baie Acest exercițiu se poate face aproape oriunde, de la marginea canapelei la o bancă de antrenament la sală. Recuzită: bancă de antrenament, scaun sau keto diet pareri medici ridicată Stați pe bancă și puneți mâinile pe banca de lângă șolduri.

Prindeți marginea băncii cu palmele pe bancă și cu degetele pe marginea acesteia. Mută-ți corpul de pe bancă, cu genunchii îndoiți și picioarele împreună. Cum să ardeți sub armpit grăsime corpul spre podea îndoind brațele până când brațele superioare sunt paralele cu podeaua. Folosiți-vă de brațe pentru a vă retrage din această poziție încet și repetați. Apasarea tricepsului Recuzită: mașină de greutate cu scripete de cablu sau o bandă de rezistență Cu fața mașinii cu cablu sau unde aveți banda de rezistență fixată, ridicați-vă drept, cu genunchii aplecați ușor.

lipidoslim pret farmacia tei pierdere în greutate deficit mic

Prindeți cablul sau banda de rezistență în cea mai înaltă poziție. Trageți cablul sau banda în jos spre podea cu coatele în părțile laterale.

Cum să scapi de rolele de arme

Ar trebui să trageți cablul până când brațele sunt complet întinse. Reveniți la poziția de pornire. Apoi repetați. Rândul așezat Mașină de prelungit prin cablu Acest exercițiu implică o mașină de scripete de cablu și îți lucrează spatele și brațele. Stați la o mașină de cablu și apucați scripetele cu brațele întinse.

Trageți cablul înapoi spre corp, cu coatele care se mișcă pe laturile corpului până când mâinile ajung la piept. Pauză scurt și apoi mișcă brațele înapoi în poziția inițială. Mașină de rând Pentru a combina cardio și mișcarea de rem, încercați să folosiți o mașină de rând staționară.

Acestea sunt frecvente cum să ardeți sub armpit grăsime săli de sport și pot fi bune acasă, deoarece ocupă relativ puțin spațiu pentru o mașină de antrenament.

Puteți cumpăra mașini compacte pe rând. Sfaturi pentru exerciții de antrenament de forță Antrenamentul de forță implică întregul corp.

Ar trebui să vă concentrați mai întâi pe mușchii mari, deoarece aceștia vă vor ajuta să ardeți mai multe grăsimi în timp. Deși exercitarea mușchilor mai mici este, de asemenea, benefică în tonifierea corpului și în consolidarea forței, fă-le mai târziu în antrenamentul tău în cazul în care rămâne fără energie și nu poți ajunge la ei.

ecuația procentului de pierdere în greutate efectul de pierdere a grăsimilor

Exercițiile de antrenament pentru forță pot include cele care necesită doar corpul tău, cum ar fi împingători, șireturi, ghemuțe și scânduri. De asemenea, poate doriți să utilizați echipamente precum greutăți și benzi de rezistență pentru antrenamentele de rezistență. O altă opțiune este să încercați yoga. Se concentrează pe construirea de forță în tot corpul tău și tot ce ai nevoie este un covoraș.

suplimentul kelp pentru pierderea în greutate pierdere naturală pentru pierderea în greutate pe bază de plante

Nu trebuie să vă implicați în antrenament de forță mai mult de câteva zile pe săptămână. Acest lucru vă va oferi mușchilor timp pentru a vă recupera.

Sfaturi pentru exerciții cardio Cel mai eficient mod de a viza grăsimea sub brațe este de a reduce cantitatea totală de grăsime de pe corp.

Puteți face acest lucru îmbunătățindu-vă nivelul de fitness. Dacă aveți un nivel ridicat de fitness, corpul dvs. În schimb, dacă nu te descurci foarte mult, în timp corpul tău va arde mai puține grăsimi. Exercițiile cardiovasculare îți fac corpul să se miște pentru o lungă perioadă de timp.

Aceste exerciții se concentrează pe rezistența ta și îți cresc ritmul cardiac. Ele pot varia de la forme de exercițiu moderate până la mai intense.

Exemple de exerciții cardiovasculare includ: mersul crește intensitatea mersul pe jos alergare.

Ațiputeafiinteresat