Cum ardeți sprinturile din grăsimi

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Ardeți grăsimi și pierdeți rapid burtica cu HIIT cardio Lent și constant poate fi ajutat broasca țestoasă să bată iepurele, dar dacă sunteți serios în legătură cu pierderea grăsimii corporale și revenirea la formă, trebuie să fiți inteligent cu cardio-ul pentru rezultate cât cum ardeți sprinturile din grăsimi rapide, spune directorul editorial New Body Plan, Joe Cum ardeți sprinturile din grăsimi.

cum ardeți sprinturile din grăsimi

Dacă ați încercat și nu ați reușit să pierdeți în greutate prin exerciții fizice în trecut, sunt șanse să fi început să faceți jogging. Dar, în timp ce cardio-ul stării de echilibru - care este termenul pentru care alergi, mergi cu bicicleta sau înoți la o intensitate consistentă și confortabilă pentru o perioadă semnificativă de timp - are multe beneficii pentru sănătate, transformarea corpului tău într-un aparat pentru arderea grăsimilor nu este unul dintre ele mai ales dacă faceți una dintre aceste 5 greșeli obișnuite de antrenament cardio!

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pentru a vă găsi planul de transformare perfect, luați testul New Body! Luați testul New Body! Principalul motiv este că exercițiile cardio bazate pe rezistență nu vă împing inima, plămânii și mușchii suficient de tare pentru a iniția procesul în care corpul dumneavoastră este forțat să înceapă să atingă celulele adipoase pentru a elibera combustibil pentru energie. Nu ne înțelegeți greșit: cardio-ul poate fi excelent pentru sănătatea dumneavoastră fizică și mentală, dar pentru a transforma alergarea, ciclismul, înotul sau orice alt tip de sesiuni cardio într-o activitate legitimă de ardere a grăsimilor trebuie să fiți mai intens.

Puterea HIIT Asta înseamnă că sesiunile de cardio, fie în sala de sport sau în aer liber, trebuie să fie scurte în timp și intense în efort.

De ce Sprintul este cel mai bun mod de a arde grăsimi

De ce? Pentru a vă crește ritmul cardiac, a crește consumul de oxigen și a vă împinge afară din zona de confort pentru a crește ritmul la care corpul dumneavoastră arde grăsimi, nu doar în timpul antrenamentului, ci și pentru ore și ore după aceea.

cum ardeți sprinturile din grăsimi

Și cea mai inteligentă modalitate de a utiliza cardio pentru a fi mai slabi este prin antrenament la intervale de intensitate mare HIIT. Există o mulțime de cercetări științifice solide pentru a susține eficacitatea HIIT pentru pierderea de grăsime.

Arde grăsimea în. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Un studiu, publicat în Journal of Sports Medicine And Physical Fitness, a comparat HIIT cu antrenamentele convenționale și a constatat că HIIT a dus la o reducere semnificativ mai mare atât a grăsimii adipoase grăsimea stocată chiar sub pielecât și a grăsimii viscerale care este stocată în jurul organelor. Prea mult din oricare dintre ele este incredibil de rău pentru sănătatea ta. Același studiu a constatat, de asemenea, că HIIT a avut un impact pozitiv asupra nivelului total de grăsime corporală, precum și o rezistență îmbunătățită la prinderea mâinii - care este un indicator surprinzător, dar solid al longevității - plus rezistența sprintului, capacitatea de a sări și flexibilitatea.

Deci, dacă doriți să îndepărtați rapid grăsimea abdominală, să arătați și să vă simțiți mai în formă și să vă îmbunătățiți sănătatea inimii, continuați să citiți pentru a afla tot ce trebuie să știți despre HIIT. Ce este HIIT?

cum ardeți sprinturile din grăsimi

HIIT este o formă de exercițiu cardio care se bazează în jurul unor perioade scurte și intense de efort complet, intercalate cu scurte perioade de odihnă. Scopul este să vă împingeți inima, plămânii și mușchii cu putere, să vă întoarceți, apoi să împingeți din nou pentru a vă bate ritmul cardiac în creștere, pentru a crește cheltuielile de oxigen și pentru a transpira.

cum ardeți sprinturile din grăsimi

HIIT se află la capătul opus al spectrului cardio față de LISS sau exerciții de intensitate redusă, cum ar fi o alergare lungă în stil de rezistență, în care ritmul dvs. De ce arde grăsimile HIIT?

Calorii arse: de calorii Echipament necesar: O scară sau grada Cum să faci exerciții eliptice Puneți mașina eliptică, țineți un mâner cu fiecare mână și începeți să pedalați. Apăsați butonul de pornire rapidă și adăugați rezistență la nivelul 2. Continuă să respiri în timp ce te miști cât de repede poți.

HIIT este cea mai intensă formă de antrenament cardiovascular și studiile demonstrează că este mult mai eficient în arderea grăsimilor corporale decât LISS și alte tipuri de cardio. Acest lucru se datorează faptului că HIIT are un efect similar asupra corpului cum ardeți sprinturile din grăsimi. HIIT accelerează, de asemenea, pierderea de grăsime din cauza consumului excesiv de oxigen post-exercițiu EPOCdeoarece antrenamentul intens creează o datorie de oxigen și o acumulare de acid lactic în mușchi.

Pastile pentru arzătoare de grăsimi din burtă plus Arde grăsimea în. Deci asta înseamnă "joc rapid"care descrie perfect antrenamentul HIIT. HIIT a câștigat cum ardeți sprinturile din grăsimi loc în industria de fitness grație unui rezultat favorabil în rapoartele anecdotice, precum și studiile de cercetare publicate de-a lungul timpului. Unul dintre primele studii care au arătat că HIIT este mai eficient pentru arderea grăsimilor a fost realizat în de către cercetătorii de la Universitatea Laval Ste-Foy, Quebec, Canada. Cercetătorii au raportat că tinerii, barbați, precum și femei, care au urmat care este cea mai bună pastilă de dietă naturală de pe piață program de HIIT de 15 săptămâni, au pierdut în mod semnificativ mai multă grăsime grăsime de culoare roșie aprinsă decât cei care au urmat un program continuu de anduranță de 20 de săptămâni, chiar dacă programul constant a ars aproximativ cu Motivul principal pentru care HIIT este atât de eficient pentru ce organ descompun grăsimile din organism țesutului adipos din organism într-un ritm mai mare decât cardio tradițional, pare a fi datorită metabolismului ridicat în repausdupă un antrenament HIIT.

Această datorie de oxigen și acid lactic trebuie rambursate și eliminate, respectiv, după ce ați terminat exercițiul. Ambele procese îți alimentează metabolismul, care este rata la care corpul tău arde calorii în repaus.

7 greseli cardio facute la antrenamente.

Aceasta este o veste minunată pentru aspirațiile dvs. Pentru ce altceva este bun HIIT?

  1. Va pierde greutatea victoza
  2. Pierderea în greutate pe instagram
  3. Ce sa bei dimineata ca sa slabesti
  4. Cum să pierdeți grăsimea sub armpit rapid
  5. Pagina principala De ce Sprintul este cel mai bun mod de a arde grăsimi Ați văzut vreodată un sprinter supraponderal sau un sprinter cu vreo grăsime vizibilă?
  6. Slabeste 5 kg in 5 zile Interval de timp pentru arderea grăsimilor.
  7. Никогда раньше он не говорил с такой свободой: наконец нашелся кто-то, относящийся к его мечтам без насмешки, зная их правдивость.

Funcționează sistemul cardiovascular aproape de puterea sa maximă, astfel încât vă va crește nivelul de fitness și, prin urmare, are beneficii imense de crossover pentru multe sporturi, precum și îmbunătățirea sănătății inimii, plămânilor și a întregului sistem circulator.

De asemenea, nu durează foarte mult pentru a face acest lucru, ceea ce are un beneficiu evident în timp față de LISS și poate fi realizat în multe moduri diferite, cum ar fi sprinturi, leagăne de kettlebell, împingeri de prowler sau plimbări ale fermierilor, astfel încât nu devine niciodată plictisitor sau repetitiv, ceea ce poate fi cazul alergării.

Construiți mușchi cu antrenament de forță Să începem prin a risipi mitul fitnessului nr. Lungimea membrelor tale este determinată de genetică și orice ai fi născut este ceea ce ai. Așadar, fii fericit cu el, acceptă-l și iubește-te pentru cine ești.

Cum fac un antrenament HIIT? Când ridicați greutăți, există un mod corect și un mod greșit de a vă antrena pentru pierderea de grăsime, dar pentru HIIT sunteți limitat doar de imaginația voastră.

cum ardeți sprinturile din grăsimi

Doar urmați aceste instrucțiuni pentru a vă face sesiunile HIIT distractive, provocatoare și plină de satisfacții, astfel încât fiecare sesiune să vă mute din ce în ce mai aproape de obiectivul dvs.

Bucurați-vă de exercițiu Este mult mai probabil să începeți și apoi să finalizați o sesiune HIIT dacă se bazează pe un exercițiu sau echipament care vă place.

Urăști să alergi, dar îți place să vâslești? Apoi, faceți antrenamentul HIIT pe o mașină de canotaj.

  • Profesionistii in fitness au convingeri diferite si toata informatia conflictuala existenta poate duce la neintelegeri.
  • Enema ajută să piardă în greutate

Dacă disprețuiești toate aparatele cardio, atunci folosește un kettlebell pentru leagăne sau gantere grele pentru plimbările fermierilor. Încălziți-vă încet Dacă faceți o sesiune HIIT independentă, va trebui să vă încălziți complet sistemul nervos central, sistemul cardiovascular și mușchii majori pentru a vă pregăti pentru munca intensă din față pentru a vă împinge cât mai tare posibil, fără riscul de rănire.

Ardeți grăsimi și pierdeți rapid burtica cu HIIT cardio

Începeți prin a face eforturi mai lente, mai ușoare sau mai ușoare ale exercițiului principal sau activității pe care o veți face în sesiunea principală, intercalată cu câteva întinderi dinamice, crescând treptat intensitatea timp de zece minute austin pierdere în greutate north lamar când vă simțiți cald și ușor transpirat și începeți să obțineți puțin fara suflare.

Dacă lucrarea dvs. HIIT este la sfârșitul unei sesiuni de greutate, corpul dvs.

Ațiputeafiinteresat