Când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi. Account Options

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi - Pierderea de grăsime 5 săptămâni

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.

Cu toate acestea, o serie de întrebări au rămas fără răspuns, cum ar fi dacă a face cardio postit, de fapt, are mai mult sens sau nu. Unul susține că da, celălalt nu. Cu siguranță există ceva de spus pentru ambele răspunsuri. La urma urmei, deficitul total de calorii pe zi va fi același, indiferent dacă faceți post sau nu cardio.

Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice. Antrenamentul cu intervale de mare intensitate HIIT este recomandat de mulți antrenori ca și metodă magică pentru sprijinirea reducerii de greutate și a creșterii rapide a condiției fizice care așează clasicul cardio în rolul de outsider.

spirulina pentru slabire pastile de slabit slim

Într-adevăr HIIT este o metodă de antrenament atât de eficientă sau aceea muncă principală conștiincioasă este în continuare pe umerii noștri? Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT Dacă vreți să slăbiți sau să vă îmbunătățiți condiția fizică, este necesar să începeți să vă mișcați.

În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite

Când lăsăm la o parte antrenamentul de forță care în primul rând nu ar trebui să fie considerat instrument pentru creșterea consumului de energie, dar mai degrabă semnal pentru creșterea sau menținerea masei musculare și înfrumusețarea siluetei, avem două posibilități cum să ne mișcăm țintit. Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Redă-ți dieta Oricare ar fi forma corpului ideal, exercițiile fizice și o dietă sănătoasă vă pot ajuta să o realizați. Antrenamentele cardiovasculare regulate vor arde caloriile pentru pierderea de grăsime în jurul secțiunii medii, în timp ce antrenamentul de forță vă va ajuta să vă construiți dimensiunea pe coapse. Păstrați-vă caloriile sub control și mâncați alimente care promovează energia pentru a vă alimenta prin antrenamente. Alungă-ți burta Aceasta ar trebui să fie o veste bună: nu trebuie să petreceți ore pe bandă pentru a vă atinge obiectivele corpului. De fapt, a petrece mai puțin timp făcând exerciții - dar făcând-o mai intens - este de fapt mai bun pentru arderea grăsimilor din burtă.

Datorită HIIT veți obține condiția mult mai repede, în ce poate să întreacă antrenamentele cardio? HIIT din acest punct de vedere poate să fie într-adevăr mai eficient.

lu pierdere în greutate corfield saggy de fund după pierderea în greutate

Și mulți dintre voi vor confirma cu siguranță că un HIIT intensiv este mult mai distractiv decât unele antrenamente cardio stereotipice. Inimii Dvs. Începătorii ar trebui să meargă treptat.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Deoarece operează la când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi înaltă, prezintă un risc mai mare de vătămări musculare și articulare. Necesită o precauție mai mare în funcție de starea Dvs. Deci cei dintre Dvs. De aceea ar fi mai bine să obțineți treptat condiția de bază prin activitate aerobă și doar după aceea să încercați HIIT. În studiouri nu se execută mai mult de 3x pe săptămână, când este în plus singura activitate de mișcare. Dacă faceți exerciții de forță de ex.

HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

Veți pierde datorită HIIT mai multă grăsime decât prin activitate aerobă obișnuită? Mulți dintre noi includ antrenamentul cu intervale în antrenamentul său datorită acelei influențe mai eficiente de slăbire amintite în comparație cu un antrenament clasic cardio.

leslie sansone 3 mile arde grăsime corporală cum de a pierde în greutate de la fluidele iv

Această comparație reciprocă a fost abordată printr-o meta-analiză cumulativă care a analizat toate studiile anterioare mai mici. Care a când să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi rezultatul, este HIIT mai bun decât clasicul cardio pentru o slăbire mai eficientă?

cum îmi pierd greutatea rapidă bp pierdere în greutate

HIIT arde de două ori mai multe grăsimi! Teoretic o eficiență de 2x mai mare pentru arderea grăsimilor.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi - Pierderea de grăsime 5 săptămâni

Eficiența HIIT poate fi crescută și mai mult prin utilizarea unui arzător de grăsime de calitate. Group workout, activity, healthy lifestyle, sport, weight loss, tabata, endurance, perfect shape. Sportswomen doing abdominal crunches to get six-pack abs Cum este posibil?

Relaxarea ulterioară și revenirea organismului la starea de liniște este legată de un consum crescut de oxigen EPOC și câteva ore de un consum energetic ridicat, care este acoperit din depozitele de grăsimi.

Pierderea de grăsime 5 săptămâni. 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Ce înseamnă acest lucru în practică? Este fără însemnătate dacă veți alege vechiul bunul cardio sau HIIT. Practic toate activitățile în care puteți accelera semnificativ și apoi încetini viteza de mișcare.

pierderea în greutate bio nuvo burner de grăsime amway

Exercițiile le puteți îngreuna prin utilizarea kettlebelului sau trebuie să pierd greutatea acum halterei. Aceste exerciții le puteți face în stilul unui antrenament ciclic sau să alegeți unul din ele și să folosiți tabata. Cum să vă setați numărul și lungimea de intervale pentru HIIT?

Decide scopul și condiția Dvs. Cheia constă în alegerea potrivită a intervalelor de încărcare și odihnă.

O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios. Va trebui să vă modificați dieta și să adăugați exerciții fizice regulate pentru ca această pierdere în greutate să se întâmple. Dacă în prezent faceți exerciții după-amiaza sau seara, luați în considerare să vă schimbați rutina de antrenament la orele dimineții. Unele studii au arătat că antrenamentele de dimineață sporesc capacitatea corpului tău de a arde calorii din grăsimi stocate, în loc să folosești caloriile pe care le consumi prin alimente în timpul zilei. Schimbarea rutinei poate fi dificilă la început.

Când vreți să solicitați corpul la maxim, utilizați de exemplu tabata. Aceștia pe parcursul intervalului de mare intensitate vor merge mai mult spre muchie.

SLABESTE TOT CORPUL - REZULTATE IN 30 DE ZILE ( Antrenament Pentru Slabit -Exercitii Fara Sarituri )

Pentru o eficiență mai mare pot alege intervalele de mare intensitate și pauzele mult mai scurte secundesă se potrivească cât mai mult cu sportul pe care îl practică și în care vor să-și îmbunătățească performanța fizică de exemplu hochei, fotbal, florbal etc.

Ca să regenerați puterile și să fiți capabili să repetați o astfel de încărcare, pauza poate fi din nou în raportul de 1:deci de 60 de secunde și mai mult. Aici este crucial să alegeți corect intensitatea intervalului mai solicitant, încât să nu cădeți de epuizare după câteva intervale. În practică aceasta poate să arate ca o alternare a unui alergat mai rapid și a mersului. Această metodă brutală cu depunerea efortului maxim posibil și cu intervale de la intensitate maximă este un iad, după care veți arde grăsimile încă câteva ore.

Cum să-ți faci coapsele mai mari și stomacul mai subțire

Ce să pricepeți din aceasta? HIIT este de fapt este super, însă nu este un ucigaș miraculos al grăsimii și vă va ajuta să îmbunătățiți mai ales condiția Dvs. Nu trebuie să uitați nici de aportul suficient de nutrienți, inclusiv de proteine, pentru a avea mușchii din ce să se regenereze. Cu aportul de proteine vă poate ajuta proteina din zer sau proteina vegetală de înaltă calitate.

Recomandarea mea personală este să alternați HIIT cu un cardio clasic mai lung la o intensitate joasă până la medie în raport de 1: 1.

dr oz arde grăsime pierderea în greutate după rănire

Ațiputeafiinteresat