Cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi

Cum să pierzi grăsimea abdominală (pentru bărbați)

Sfaturi Cum să pierzi grăsimea abdominală pentru bărbați Grăimea de pe burtă pare foarte inetetică și dificil de îndepărtat, dar problema nu ete pur și implu apectul. A fi upraponderal în abdomen ete periculo, mai ale la bărbați. Dimeniunea mare a Conţinut: Sfat Grăsimea de pe burtă pare foarte inestetică și dificil de îndepărtat, dar problema nu este pur și simplu aspectul. A fi supraponderal în abdomen este periculos, mai ales la bărbați. Dimensiunea mare a taliei crește riscul apariției multor boli cronice, inclusiv diabet, boli cardiovasculare, apnee în somn și chiar unele tipuri de cancer cum ar fi cancerul de colon sau rectal.

  1. Stimulantul pierderii în greutate
  2. 1 mod de a pierde grăsimea - Cele mai bune 9 moduri de a pierde grăsimea în brațe
  3. Cum să eliminați rapid grăsimea buricului inferior
  4. Dieta eficientă pentru pierderea în greutate după 40 de ani Pierderea de grăsime 40 de ani, De ce este supraponderal?
  5. Exercițiu pentru reducerea grăsimilor Șoldurile și burta pot fi locul unde vrei să slăbești, dar corpul tău are alte idei.

Modificarea dietei și a stilului de viață vă poate ajuta pe amândoi să pierdeți grăsimea din burtă și riscurile implicatesă pierdeți în greutate și să conduceți un stil de viață mai sănătos. Pași Partea 1 din 3: Stilul de viață se schimbă pentru a pierde grăsimea din burtă Discutați cu medicul dumneavoastră. Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe orice dietă sau exerciții fizice noi. Medicul dumneavoastră va decide dacă noul regim este sigur și potrivit pentru dumneavoastră.

De obicei, excesul de grăsime abdominală este legat de multe probleme cronice de sănătate, cum ar fi diabetul sau bolile de inimă. Prin urmare, trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră despre o nouă dietă și exerciții fizice pentru a vă asigura sănătatea în siguranță.

Cum să pierzi grăsimea abdominală (pentru bărbați)

Mănâncă mai puțini carbohidrați. Cercetările arată că alimentele bogate în carbohidrați sau carbohidrați pot crește grăsimea abdominală și dimensiunea taliei. Reducerea consumului acestor alimente în dieta dvs. Aceste alimente nu sunt nesănătoase mai ales dacă sunt făcute din cereale integraledar nu sunt considerate bogate în nutrienți.

Cerealele integrale sunt mai bogate în fibre, mai hrănitoare și relativ sănătoase.

cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi

Booster de proteine. De exemplu, dacă mănânci de calorii pe zi, ai nevoie de g de proteine; Dacă mănânci 1. Proteinele slabe includ: linte, pui fără piele, curcan, ouă, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, fructe de mare, carne de porc, carne de vită slabă și tofu. Cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi alimente vă oferă cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi de care aveți nevoie și vă ajută să vă simțiți plini fără a fi nevoie să luați prea multe calorii.

cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi

Reduceți aportul de calorii. Reducerea aportului zilnic de calorii cruise de pierdere a grăsimilor va ajuta să pierdeți în greutate.

Nutriția optimă pentru creier

Există multe modalități de a reduce caloriile. Puteți încerca să reduceți dimensiunile porțiilor, să ardeți mai multe calorii prin activitate fizică și să treceți la o dietă bogată în proteine, cu conținut scăzut de grăsimi și cu conținut scăzut de carbohidrați. Începeți prin urmărirea consumului zilnic de calorii. Țineți evidența caloriilor din băuturi, uleiuri de gătit, sosuri pentru salate și alte sosuri.

cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi

Păstrați un jurnal alimentar pentru a ține evidența aportului de calorii. Agendele alimentare online sau aplicațiile mobile sunt concepute pentru a vă ajuta să vă urmăriți aportul de calorii alimentare, să vă urmăriți aportul de calorii și chiar să vă conectați cu alții la o dietă de slăbit.

Cantitatea de calorii necesare pentru a pierde în greutate depinde de vârstă, mărimea corpului și nivelul de activitate. Pentru a pierde 0, kg într-o săptămână, trebuie să tăiați aproximativ de calorii pe zi. Această rată de scădere în greutate este sigură și potrivită pentru majoritatea bărbaților. Reduceți consumul de zahăr. Cercetările arată că consumul de zahăr poate crește grăsimea din burtă în timp.

Ce alimente ar trebui să mâncați dacă doriți să reduceți grăsimea de la șold și coapsă?

Bărbații care mănâncă mai puțin zahăr au o talie mai mică. Limitați sau opriți consumul de alimente precum: băuturi răcoritoare, bomboane, prăjituri, prăjituri și alte dulciuri, alimente din făină albă cum ar fi pâine albă sau paste albe. Dacă aveți pofta de dulceață, încercați să mâncați o bucată de fruct sau dulciurile preferate, dar cu o porție foarte mică.

Nu beți băuturi alcoolice. Pe de altă parte, berea nu este singura băutură care crește grăsimea din burtă. Din cercetare toate Băuturile pe bază de alcool cresc toate grăsimile abdominale la bărbați.

Diferențe de grăsime

Se recomandă ca bărbații să nu bea mai mult de 2 porții de alcool pe zi; cu toate acestea, dacă doriți să pierdeți grăsimea abdominală, ar trebui să renunțați la consumul de alcool. Exercițiul cu o dietă hipocalorică va ajuta și va accelera pierderea în greutate prin arderea caloriilor și stimularea metabolismului. Combinația de cardio obișnuit vă va ajuta să pierdeți în greutate și să pierdeți grăsimea din burtă.

Jogging-ul, drumețiile, ciclismul și înotul sunt toate exerciții cardio care ajută la arderea caloriilor. Ar trebui să faceți exerciții fizice care promovează sănătatea inimii-plămânilor timp de cel puțin 30 de minute, de 5 ori pe săptămână pentru cele mai bune rezultate. Dacă nu doriți să faceți mișcare în fiecare zi, trebuie să găsiți modalități de a crește activitatea în rutina zilnică.

De exemplu, practicați obiceiul de a lua scările în loc de lift, de a vă parca mașina departe de destinație, folosind un birou în picioare. Exercițiile fizice sunt și mai importante pentru lucrătorii de birou și angajații sedentari. Creșteți exercițiile de antrenament de rezistență.

Zer tăietor de grăsime

Cu cât îmbătrâniți, cu atât va fi mai greu să pierdeți grăsimea din burtă. Acest lucru se datorează parțial pierderii naturale a masei musculare slabe pe măsură ce îmbătrânești, dar s-ar putea să fie și faptul că corpul tău începe să stocheze mai multe grăsimi în jurul abdomenului.

cel mai bun tip de hip pentru pierderea de grăsimi

Menținerea masei musculare slabe poate ajuta la prevenirea acestui fenomen.

Ațiputeafiinteresat