Ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

Acestea sunt cele mai bune alegeri. Greșit, i-am spus.

ZERO BELLY FAT # 8

Ei bine, iată noua dvs. Este adevărat: corpul nostru are nevoie de grăsimi alimentare - în special uleiuri sănătoase - pentru a putea slăbi și funcționează corect. Tipurile potrivite de grăsimi și uleiuri ajută ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi eliminarea foametei, la maximizarea metabolismului și la accelerarea nutrienților prin corp.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

Dar nu toate uleiurile sunt create egale: Unele sunt de-a dreptul rele cum ar fi grăsimile trans din margarineîn timp ce unele grăsimi sunt pur și simplu ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi cum ar fi o canola, oricum?

Și ce este asta despre o extra virgină?

8 cele mai bune grăsimi pentru pierderea în greutate - Pierdere În Greutate

Aceste uleiuri au cele mai ridicate niveluri de acizi grași omega-3 sănătoși pentru inimă, grăsimi monoinsaturate și acid lauric toate sunt bune pentru dvs. Bucurați-vă de instrucțiunile de sablare a grăsimilor imediat - și pentru un plan complet și rapid de slăbire, citiți acest raport special: 14 moduri de a-ți pierde burta în 14 zile. ZERO BELLY FAT 8 Ulei de cocos De ce este grozav: Extras din carnea de nuci de cocos proaspete, acest ulei tropical este o sursă excelentă de grăsimi saturate cu lanț mediu, acidul lauric, care se transformă în energie mai ușor decât alte tipuri de grăsimi.

  1. Cel mai bun mod de a pierde grăsimea pieptului superior

Alegerea uleiului de nucă de cocos peste alte grăsimi mai puțin sănătoase, cum ar fi untura de porc și margarina, înseamnă că mai puțin flubber este apt să fie depozitat pe rama dvs. Schimbarea uleiului de gătit standard cu această versiune exotică este unul dintre cele 10 obiceiuri zilnice care ne explodează burtă gras. Cum să-l folosească: Acest ulei la modă poate fi folosit pentru orice ar putea folosi unt, de la prăjire la coacere; folosiți-l pentru prăjituri, prăjituri și clătite.

Este atât de sănătos, încât îl veți găsi în unele dintre smoothie-urile Dieta Zero Belly.

Account Options

Uleiul de cocos se descompune atunci când este expus la temperaturi super ridicate, așa că nu prăjiți cu el. În plus, cercetările efectuate de la Universitatea din California, Irvine, au descoperit că acest tip special de grăsime mărește memoria. Nu uitați data viitoare când gătiți. Cum să-l folosească: Datorită punctului său ridicat de fum, uleiul de arahide ar trebui să fie uleiul dvs.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

De asemenea, conține vitaminele B și E și potasiu care alungă balonarea - nu este de mirare că este una dintre pierderea în greutate grăsime de grăsime ultima preferate din dieta Paleo.

Cum să-l folosească: Ca un ulei de salată.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

Uleiul are un gust ușor de nucă și o aromă ușoară de avocado. Funcționează bine stropit peste pâine, pește și pizza de casă.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

De asemenea, se împerechează frumos cu pepene verde, grapefruit și portocale. Adăugați câteva salate de fructe pentru a crea o nouă întorsătură pe un fel de mâncare clasic.

Și nu ratați acest raport special Zero Belly: 8 motive pentru care avocado este alimentul perfect pentru slăbit.

ZERO BELLY FAT # 7

Este, de asemenea, o sursă de fitosteroli, un compus derivat din plante care a fost asociat cu un risc scăzut de cancer. Cum să-l folosească: Datorită punctului de fum mediu până la ridicat, uleiul de nuci de macadamia este cel mai potrivit pentru coacere, prăjire și gătit la cuptor.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

Pentru o gustare rapidă, aruncați felii de cartofi dulci cu uleiul de nuci și coaceți la cuptor la de grade timp de 20 de minute sau până când sunt crocante. În plus, uleiul de măsline este, de asemenea, încărcat cu polifenoli, antioxidanți care ajută la combaterea multor boli precum cancerul, osteoporoza și deteriorarea creierului.

Cum să-l folosească: Extra-virginul scump, cu aroma sa robustă, trebuie păstrat pentru a îmbrăca salate, legume și feluri de mâncare gătite. Pentru gătit, este suficient ulei de măsline obișnuit sau ușor.

  • Creșterea în greutate pierdere a oaselor
  • Pierderea de grăsime de burtă instagram
  • Un mic dejun sănătos cu grăsimi Micul dejun este adesea numit cea mai importantă masă, dar s-ar putea să vă întrebați ce face un mic dejun sănătos și ce tipuri de mâncare vă pot ajuta să pierdeți grăsimea din burtă.

Un mic studiu din statul Pennsylvania a constatat că o dietă bogată în nuci și ulei de nucă poate ajuta organismul să răspundă mai bine la stres și poate contribui, de asemenea, la menținerea nivelului diastolic al tensiunii arteriale. Uleiul de nucă este, de asemenea, bogat în acizi grași polinesaturați, care pot crește arderea caloriilor indusă de dietă și rata metabolică de odihnă caloriile pe care le folosim pentru a ne menține inima și a alerga corpul.

Și nucile au mai mulți acizi grași omega-3 decât orice altă nucă.

Pericolele de grăsime din burtă

Cum să-l folosească: Se amestecă cu oțet de sherry, ulei de măsline, chimen și un vârf de sare și piper pentru a face un sos de salată. Acest ulei nu se descurcă bine la căldură, deci nu ar trebui să fie folosit pentru gătirea la suprafață fierbinte sau coacerea la temperaturi ridicate.

ce să mănânci pentru pierderea de grăsimi

Potrivit unui studiu publicat anul trecut în Biologie experimentală și medicinăpersoanele care obțin un raport alimentar similar cu acesta au reușit să lupte mai eficient cu cancerul, artrita și astmul. De asemenea, este bogat în acid alfa-linolenic ALAun acid gras esențial omega-3 care poate juca un rol în menținerea greutății, potrivit unui studiu recent.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Cum să-l folosească: Aceasta este cea mai bună opțiune pentru situațiile de gătit de zi cu zi. Uleiul de canola poate rezista la niveluri relativ ridicate de căldură, iar aroma sa este destul de neutră, deci nu va domina un fel de mâncare. Acest ulei poate fi utilizat și local pentru combaterea sindromului tunelului carpian, potrivit unui studiu clinic iranian din Cum să-l folosească: Uleiul de in nu se ține bine atunci când este expus la căldură.

Stropiți-l deasupra salatelor sau folosiți-l în loc de ulei de măsline sau maion când bătuiți pestos, salate de ton și sosuri.

Ațiputeafiinteresat