Biochimie de ardere a grăsimilor, Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor

biochimie de ardere a grăsimilor

La un moment dat, trebuie sa pui lucrurile la punct si sa delimitezi toate miturile nutritionale care plutesc in jurul tau.

arde rezultatele metabolismului de creștere a grăsimilor pierdere în greutate karne ke fayde

Dar aici e smecheria: unele dintre aceste mituri sunt de fapt adevarate! Dar care dintre ele?

Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor

Pentru a va ajuta si a va scoate din ceata, am facut o lista cu 10 dintre cele mai comune dileme despre ardere a grasimilor si la finalul fiecareia din cele 10 dileme ca lucrurile sa fie simple am sa le cataloghez ca: adevar sau fictiune. Un gram de proteine sau carbohidrati ofera patru calorii, dar aceeasi sandy baron pierdere în greutate de grasime ofera noua calorii — mai mult decat dublu.

Daca mananci unt la fiecare masa, poti adauga pana la o tona de calorii…! Sa nu mai vorbim, atunci cand mananci grasimi biochimie de ardere a grăsimilor. In primul rand, ele sunt mult mai usor de utilizat pentru consumul de energie decat grasimile saturate si nesaturate.

mega fat burner biotech cum să pierdeți în greutate mod normal

Si varietatea de grasimi sanatoase omega-3 incurajeaza de fapt o ardere a grasimilor. Hormonii tiroidieni sunt produsi de glanda tiroida si sunt extrem de importanti in guvernarea ardereii grasimilor.

Cand scade cantitatea de carbohidrati nivelul hormonilor tiroidieni scade, astfel incetineste procesul de ardere a grasimilor. Deci, pastrarea nivelului de carbohidrati adecvat — suficient pentru a permite un antrenament intens, greu care sa tina hormonii sub control — este modul inteligent de abordare. Cand se tine o dieta pentru slabire, puteti sa va pastrati carbohidratii la aproximativ 0,5 grame per kilogram din greutatea corporala.

Cu toate acestea, din moment ce dietele sarace in carbohidrati sunt eficiente pentru a obtine slabirea, atunci cand se scade nivelul sub 0,5 grame, se adauga o zi mai bogata in carbohidrati aproximativ 1 sau mai multe grame pe kilogram o data pe saptamana.

eco slim ce gramaj sunt pierdeți în greutate după oprirea quetiapinei

Deci, pur si simplu stand hidratat poate ajuta la mentinerea ratei metabolice optime, deci arderea grasimilor.

Se pare ca apa rece ridica rata metabolismului deoarece corpul trebuie sa consume energie pentru a incalzi apa la temperatura corpului. Bea un plus de 2 cani de apa rece intre mese pentru a mentine procesul de ardere a grasimilor activ. Cand te trezesti infometat si sari peste micul dejun, nivelul de leptina, hormonul de proteine care regleaza apetitul si metabolismul se schimba incurajand astfel organismul sa-si pastreze grasimea.

Dieta cu ardere mare de grăsimi, nu căutați scurtături,...

In plus, saritul peste micul dejun faciliteaza o stare catabolica, adica o stare de irosire a masei musculare care determina metabolismul sa incetineasca. Ai dormit timp de sapte sau opt ore sau poate mai mult, ceea ce inseamna ca ai fost intr-o stare de repaus alimentar.

Inafara de spalatul pe dinti, primul lucru la care ar trebui sa te gandesti dimineata este sa consumi proteine si carbohidrati adecvati. Starea catabolica este de asemenea un motiv de ingrijorare pentru culturistii profesionisti.

metabolismul grasimilor

Olympia -Jay Cutler, se trezea in mijlocul noptii și bea un shake de proteine doar pentru a ramane anabolic. Atunci cand incerci sa te definesti, sfatul este sa tinzi usor spre zero carbohidrati la ultimele doua mese ale zilei — exceptie fac cei care se antreneaza tarziu. Daca te antrenezi pe timp de noapte sa presupunem ca la ora 20 incepe antrenamentul trebuie sa mananci ceva inainte, adica o masa care sa includa o cantitate mica de carbohidrati care se digera lent si proteine izolate sau hidrolizate.

Si dupa antrenament ai nevoie de putini carbohidrati care se digera rapid chiar daca se face ora 23, pentru a porni procesul recuperarea musculara si a evita starea catabolica vezi partea 4 din articol.

progresul sculpturilor pure și ghidajul de ardere a grăsimilor 15 lb pierdere de grăsime

Daca va antrenati seara aveti nevoie aproximativ 20 g de carbohidrati care se digera lent cum ar fi produse din fructe sau cereale integrale paine din grau integral, tarate, fulgi de ovaz cu 30 de minute inainte de antrenament si de g de carbohidrati care se digera rapid cum ar fi bauturile pentru sportivi, jeleuri la 30 de minute dupa.

Acest lucru ajuta corpul sa reintre intr-o stare anabolica de crestere dupa mai multe ore de repaus alimentar peste noapte. Desigur, carbohidratii simplii sunt o necesitate dupa antrenament fie ca este vorba de ridicare sau cardio pentru a reveni rapid la o stare anabolica, o stare care a fost intrerupta de antrenament. Acestea fiind spuse, in toate celelalte momente ale zilei, exceptie facand micul dejun si masa de dupa antrenament, ia o pauza de carbohidrati simpli.

Cu toate acestea, cand grasimea din corp incepe sa fie biochimie de ardere a grăsimilor, organismul incepe sa se bazeze pe o sursa alternativa de energie: proteine.

pierdere în greutate trib tribin login plătiți pentru a pierde în greutate 2021

Acesta este momentul in care trebuie sa cresti semnificativ aportul de proteine pe care il mananci pentru a evita o stare catablica. Incepe un proces in care corpul pierde tesut muscular, prin urmare metabolismul tau scade. Si cand metabolismul scade, procesul de ardere a grasimilor scade, lucru care submineaza ideea de a fi pe o dieta de ardere a grasimilor. Cand definirea este scopul, 2 grame de proteine pe un kilogram din greutate corporala pe zi pot sa devina insuficiente — trebuie crecut pana la aproximativ 3 sau biochimie de ardere a grăsimilor 3½, in functie de necesitate grame pe kilogram pentru a pastra masa musculara la acelas nivel.

Repet: Sa nu sari peste masa dinaintea antrenamentului.

Arderea grăsimilor din organism

Masa pre-antrenament iti va da energia necesara si resursele de care ai nevoie pentru a face un antrenament greu, astfel poti sa arzi surplusul de calorii. Daca raspunsul e ca nu reuseste sa se antreneze intens, asta e un indiciu ca mananca prea putin si face o greseala imensa prin reducerea caloriilor in detrimentul mentinerii capacitatii sale de a se antrena din greu. Antrenamentele intense te ajuta sa dai jos grasime, deci sa scazi procentul de gasime corporala, adica sa te definesti.

este o grăsime sănătoasă bună pentru pierderea în greutate cumpărați picături ecologice subțire

Antrenamentele grele iti stimuleaza metabolismul. Cei care nu mananca in orele precedente antrenamentului ajung sa se suprantreneze fara sa isi dea seama, rata metabolica scade si pierd masa musculara pur si simplu pentru ca nu pot sustine antrenamentul. Cu biochimie de ardere a grăsimilor pana la trei ore inainte de antrenament, consuma g de proteine dintr-o sursa cu un nivel scazut de grasimi carne de pui slaba, curcan sau carne de vita si g de carbohidrati care se digera lent fulgi de ovaz, paine din cereale integrale sau cartofi dulci apoi in jur de 30 de minute inainte de antrenament, se iau 20 g de proteine care au o absortie rapida zer in mod ideal si o alta g de carbohidrati care se digera lenta.

Ațiputeafiinteresat