Bench apăsați pierderea în greutate, Presă de bancă întinsă pe o bancă orizontală: tipuri, tehnică de execuție, standarde

bench apăsați pierderea în greutate

Mușchii mari ai pectoraliștilor majori sunt în formă de fan și se întind pe toată zona toracică, inclusiv zona superioară, una pe fiecare parte a pieptului.

pierde grăsimea coapsei cât de mult pierderea de grăsime corporală pe lună

Mușchii minori pectorali mici se așează mai jos, adânc în interiorul mușchilor mai mari. În parlamentele bench apăsați pierderea în greutate fitness, "pieptul superior" se referă, de obicei, la porțiunea superioară a pectoralului major.

  • Tara kavanagh pierdere în greutate
  • Bench Dip Exerciții / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!
  • Presă de bancă întinsă pe o bancă orizontală: tipuri, tehnică de execuție, standarde
  • Bench Apăsați Maximus Dacă vă întrebați cât de repede și cât de rapid puteți ridica cantitatea de greutate pe care o puteți presa pe bancă, s-ar putea să vă fie de ajutor să vă puneți câteva întrebări.

Exercitarea pectoralis major și completarea acelor exerciții cu unul sau mai multe exerciții care vizează majoritatea pectoralului major au ca rezultat dezvoltarea echilibrată a toracelui. Îndepărtați-vă să vă construiți pieptul Degetul în piept este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru piept pentru a include în antrenament.

Începeți prin a vă monta pe o bară largă, cu brațele întinse direct în jos, cu mâinile apucând pe bară și aliniate sub umerii dumneavoastră. Treceți cu un picior peste celălalt în spatele dvs. Împingeți-vă nucleul și coborâți-vă în jos prin îndoirea coatelor, doar până când simțiți o întindere ușoară în mușchii pieptului.

Bine ați venit la Muscle Beach

Reveniți la poziția de pornire și repetați. Apăsați pentru a vă alimenta pieptul Cabinetul de presă din piept vizează mușchii mari ai pectoralelor, ajutându-vă să vă construiți pieptul superior.

Într-o poziție așezată cu spatele plat pe suportul din spate și picioarele plat pe podea, apucați etrierii de partea dvs. Într-o mișcare simultană, împingeți etrierii înainte, extinzându-vă brațele drepte, astfel încât brațele sunt paralele una cu cealaltă.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Flexați-vă coatele pentru a vă întoarce la poziția de plecare. Pulovere pentru Pecs Strong Includeți exercițiul pulovere dumbbell bench apăsați pierderea în greutate parte a antrenamentului pentru a vă construi pieptul superior.

Mânați cu partea superioară a spatelui pe o bancă de greutate, trunchiul și coapsele formează o linie dreaptă cu picioarele înclinate la un unghi de 90 de grade, picioarele plate pe podea.

  • Pierdere în greutate de 18 lb
  • Exerciții pectorale superioare - Exercițiu
  • Dumbbell Press vs. Bench Press - Sănătate -
  • The Dumbbell Bench Press Deși clasica bancă de presă cu bile a fost un element esențial în programele de antrenament de rezistență de zeci de ani, poate fi timpul să renunțați la bara și să ridicați o pereche de gantere.

Extindeți-vă brațele direct deasupra dvs. Coborâți încet ganterele dincolo de cap, ținându-vă ușor brațele, continuând până când brațele superioare se aliniază cu trunchiul. Întoarceți-vă, apoi repetați. Bench Apăsați-l afară Pentru a viza pieptul superior, încercați exercițiul de tip "dumbbell incline press bench".

Lie cu fața în sus pe o bancă de înclinare înclinată, cu picioarele îndoite și picioarele plat pe podea, cu o poziție largă.

Video: Dezvolta Partea De Sus a Pieptului 2021, Iunie

Îndoiți brațele la margini astfel încât să formeze unghiuri drepte, o gantere în fiecare mână, cu palmele orientate spre înainte. În poziția de plecare, ganterele trebuie aliniate cu pieptul superior.

cum să stați în modul de ardere a grăsimilor femei de pierdere în greutate recenzii complete

Împingeți greutățile în sus, extinzându-vă brațele direct deasupra dvs. Coborâți brațele înapoi pentru a finaliza un repet.

uhc pierdere în greutate pierde greutatea rapidă sănătoasă sau nu

Înclinarea vizează pieptul superior mai mult decât bancul plat. Planificarea antrenamentului Chiar și cu toate exercițiile potrivite, dacă nu vă planificați antrenamentul în mod corespunzător, nu veți obține rezultate.

Contraindicații Video: ELIS Pavaje - Montare borduriIunie Presa de banc nu este doar unul dintre exercițiile fizice clasice, ci și un fel de personificare a culturismului. Nu este o coincidență faptul că, în diferite filme și cărți, atât eroii pozitivi, cât și cei negativi, iubitori de sport, acordă atenție în primul rând acestui tip particular de activitate fizică. Presa de pe bancă situată pe o bancă orizontală și-a câștigat popularitatea tocmai datorită ușurinței de punere în aplicare și a capacității de a se antrena fără echipamente speciale. Presă bancă Presa de banc este unul dintre exercițiile fundamentale de forță care vizează dezvoltarea grupurilor musculare ale brâului de umăr, precum și ale mușchilor majori pectorali.

Ca începător, stați la două sau trei zile pe săptămână sau, dacă sunteți mai experimentat, intenționați să includeți trei-cinci bench apăsați pierderea în greutate de antrenament în fiecare săptămână, antrenamente pe zile neconsecutive, atunci când este posibil. Acest lucru vă permite mușchilor timpul să vă odihniți între antrenamente, îmbunătățind pierderea de grăsime și câștigul muscular și ajutând la prevenirea rănirii.

Când lucrați cu greutăți, este util să aveți un spotter acolo, mai ales când vă deplasați până la greutăți mai grele, pentru a vă asigura că aveți forma corectă și pentru a evita scăderea greutăților asupra dvs.

Ațiputeafiinteresat